Kızlar çok şükür artık bizim de bir arabamız var. Araba Adana'da eşim bu akşam binip gidecek getirecek arabayı. Allah olmayanlara da nasip etsin inseAllah. 3 bebekle motora binemiyorduk artık arabayla istediğimiz zaman istediğimiz yere gideriz
Kazasız belasız kullanın insallah
Maşallah.. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin canım
1,512,701 soru
24,672,755 cevap
367,358 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın