0 oy
142 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (53 puan) tarafından
Kızlar 15 gün oldu sezeryan olali ilk doğumum normaldi bu sezeryan oldu kesi yerimde ip var onu doktormu alıyor yoksa kendi mi düşüyor randevu alıp doktora da gidemedim 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Onu doktor alıyor ameliyat yerini muayene edince onu çıkaracaklar 
(1,345 puan) tarafından
Benim kendi düştü ikisinde de  ☺️☺️
tarafından
Benimkini kendileri kopardılar söylediler gelin dikisleri cikaricaz
-Reklam-
0 oy
(1,345 puan) tarafından
Kendi düşüyor canm . Ama kontrole çağırıyor doktor seni çağırma di mi
(53 puan) tarafından
Cagrdi ama ben gidemedim daha
(1,345 puan) tarafından
Anladm canm

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 520 göst.
17 Mayıs 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Saliha22 (1,082 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 619 göst.
29 Nisan 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Saliha22 (1,082 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 484 göst.
19 Haziran 2019 Diğer kategorisinde RoDestDaaa Kuzumm (327 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 235 göst.
27 Mayıs 2026 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde gelbebegim (2,351 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,811 soru

24,674,089 cevap

367,434 kullanıcı

...