İdrarında yanma oluyorsa büyük ihtimalle enfeksiyon vardır genelde hep öyle oluyor evde apranax yada agumentin varsa kullan nurofende iyi geliyor
1,512,562 soru
24,670,838 cevap
367,250 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın