0 oy
290 göst.
Diğer kategorisinde (24 puan) tarafından
Merhaba arkadaşlar. Bu sistem ile ev alan var mı? Kurasız sistem ne kadar güvenli. Aranızda alan var mı acaba ?

Ev sahibi olmak istiyorum artik

2 Cevaplar

+1 oy
(4,746 puan) tarafından
Eminevim enflasyonun bu şekilde olmadığı zamanlar makuldu ama sizin şu an girdiğiniz fiyat 6 ay sonra bile erir. Biz 2020de 300.000e girmeyi planlıyorduk ki o zamanlar yaşadığımız yerde en lüks ev fiyatı ondan biraz fazlaydi. Şu an dandik araba zor alınıyor ona. Kurasız sisteme de girsek 2-3 yılda anca sıra gelecekti. Bence paranız pul olur.
(24 puan) tarafından
Bu enflasyon da bende oyle düşünüyorum ama bilmiyorum artık
-Reklam-
0 oy
(4,474 puan) tarafından
Hiç değmiyor canım yardım edeniniz olsa uada biriniz kredi çekip üstüne koyarsanız amenna biz ev alamadık yazıldığımızda herşey uygundu geçen sene şimdi araba bile bulamıyoruz çok pahalı ve çoğu arızalı

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 488 göst.
9 Mart 2024 Aile & Aşk kategorisinde Alca (252 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 481 göst.
30 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde Kizlarimm34 (13 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 439 göst.
16 Mart 2021 Diğer kategorisinde Hayalperes_88 (43 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 1,397 göst.
23 Ekim 2020 Diğer kategorisinde Mervec4 (4 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,438 soru

24,669,161 cevap

367,160 kullanıcı

...