Bebelerin 3 üde uyudular bende uzun zamandır takılmadım buralara Bayaa uzak kalmışım özlemişim valla 5 yılı geçmiştir buraya katılalı herhalde abartısız öyle tahmin ediyorum yarın okul var bari uyuyayım haydi hayırlı geceler
Benim eşimde görevde ama sabah gelecek nasip olursa. Kızımı uyuttum ütü yapıyorum
1,512,664 soru
24,672,070 cevap
367,309 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın