Selamın aleyküm hanımlar nasılsınız 2 ye kadar cam sildim çok güzel hava var yolluklarimi yikattim Adapazarından gelen evraklar vardı onları imzalayıp tekrar Adapazarına yollamak için çarşıya indim bı çay içem dedim hazır oğlum uyumuşken sizler neler yapıyorsunuz
İşteyim bende mesai bitsin diye bekliyorum
Bayburt yolundayım ama daha yolum uzun
1,512,655 soru
24,671,928 cevap
367,298 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın