0 oy
215 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (141 puan) tarafından
Çok sevgili anneler çocuğum 47 günlük memeden ayrıldığı an uyanıyor herkesin yanında nerde olss uyuyor ama evde eşim ve ben varken uyutmaya çalışıyorum koyduğum an uyanıyor gündüz hiçbir işimi yapamıyorum tuvalete bile gidemez oldum. Çok bunaldım gerçekten bu bebeğin daha çok uyuması gerekmiyor mu sürekli emzirmekten göğüsleri acıyor artık. Nasıl uyur bu çocuk ne yapacağım yardım edin nolur

2 Cevaplar

0 oy
(8,378 puan) tarafından
Gazı olabilir o yüzden uyanır ağrısı olur çünkü kiraz çekirdeği kemeri ve patikleri temin et mikrodalgada bir dakika ısıt ağrısı gazı kalmaz yüzüstü yatır kontrolünde tabi öyle çok rahat uyurlar
(141 puan) tarafından
Gazını çıkarırken uyanıyor ve sonra yine memede uyumak istiyor sonra yine gazı oluyor bu döngü hep böyle devam ediyor
(8,378 puan) tarafından
Ağrısı oluyor çünkü dediğim ürünleri al 4 ay hiç bişey kullanmadık bunlar sayesinde iki oğlumda da
-Reklam-
0 oy
(519 puan) tarafından
Ben de öyle şeyler yaşayınca emzik aldım. Onunla güzel uyudu. 7 aylıkken kendı kendine emziği bıraktı.  Baya rahatlamıştım ama. Sende dene istersen 
(141 puan) tarafından
Çok denedim emzik vermeyi canım ama tutmuyor
(519 puan) tarafından
Bazı bebekler her emzik markasını tutmuyor. Bir kaç tane farklı markanın emziğini dene

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 275 göst.
18 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde Caglamira (44 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 148 göst.
0 oy
7 cevap 478 göst.
14 Ocak 2022 Diğer kategorisinde Banu.28 (110 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,767 soru

24,673,449 cevap

367,407 kullanıcı

...