0 oy
130 göst.
Diğer kategorisinde (3,890 puan) tarafından
Hanımlar selamun aleyküm bugün KADIN doğum uzmanına gittim genel kontrol için enfeksiyon için ilaçlar yazmış ama bi tane ilaç vajinalden alınması lazımdı kızım yanımdaydı onunla konuşuyordum arkasını okumadan suyla beraber yuttum sonra bir baktım vajina yolla kullanılması gerekirdi şok oldum birşey olur mu kızlar valla çok korkuyorum bende henüz bir değişiklik yok şuna köydeyim hastane uzak bize napmam lazım kusmaya çalıştım ama kusamadım ya

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 849 göst.
0 oy
4 cevap 923 göst.
2 Nisan 2021 Diğer kategorisinde 123melek (186 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 3,455 göst.
5 Haziran 2020 Diğer kategorisinde sibelce (64 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 1,383 göst.
1 Haziran 2020 Diğer kategorisinde ❤Senoş'unAnnesi❤ (103 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,747 soru

24,673,323 cevap

367,392 kullanıcı

...