merhaba kızlar ilk kez adetim gecikmişti ve yumurta tembelliğim olduğunu söyledi doktor diane 35 yazdı fakat ben gebelik istiyorum doktor da bu ilacı 6 ay kulanmamı söyledi sizin fikirlerinize ihtiyacım var kullanıp ta memnun kalan var mı
1,512,382 soru
24,668,449 cevap
367,124 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın