0 oy
278 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (253 puan) tarafından

merhaba kızlar ilk kez adetim gecikmişti ve yumurta tembelliğim olduğunu söyledi doktor diane 35 yazdı fakat ben gebelik istiyorum doktor da bu ilacı 6 ay kulanmamı söyledi sizin fikirlerinize ihtiyacım var kullanıp ta memnun kalan var mı

1 cevap

0 oy
(1,202 puan) tarafından
Kullanmadim hiç bendede yumurta tembelliği vardı 1 yıl 3 aydır 2. Çocuk için uğraşıp durduk olmadı en son sogan suyu ve famera yumurta geliştirici hap kullandım önce Rabbimin izniyle sonra ilaçların vesilesiyle şimdi hamileyim hamd olsun darısı isteyen herkese olsun 
(1,202 puan) tarafından
Adet düzensizliğinmi varki
(253 puan) tarafından
Sadece Bi kere gecikti
(626 puan) tarafından
Bal oglum femara yı doktor mu kullan dedi. Neye göre kullandın
(253 puan) tarafından
Doktor yazdı zaten kulan 6 ay dedi daha kullanmadım
(626 puan) tarafından
Anladım anım
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 187 göst.
19 Aralık 2023 Aile & Aşk kategorisinde Eceinn (253 puan) tarafından soruldu
+1 oy
3 cevap 457 göst.
+1 oy
4 cevap 608 göst.
27 Ocak 2024 Diğer kategorisinde ygzelisa (16 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 2,345 göst.
18 Aralık 2023 Aile & Aşk kategorisinde Eceinn (253 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,399 soru

24,668,598 cevap

367,134 kullanıcı

...