0 oy
90 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
İlki zorunlu sezaryen doğum olduğu için ikinci de sezaryen ve ben 38 haftalık oldum daha gün vermedi net olarak devlet te sezaryen doğum için gün alanlar kaçıncı haftada aldınız 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 170 göst.
0 oy
12 cevap 675 göst.
8 Kasım 2020 Diğer kategorisinde Kvsrtsc (11 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 259 göst.
1 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde duygumiray (972 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 169 göst.
19 Aralık 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...