0 oy
89 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
İlki zorunlu sezaryen doğum olduğu için ikinci de sezaryen ve ben 38 haftalık oldum daha gün vermedi net olarak devlet te sezaryen doğum için gün alanlar kaçıncı haftada aldınız 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 170 göst.
0 oy
12 cevap 673 göst.
8 Kasım 2020 Diğer kategorisinde Kvsrtsc (11 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 256 göst.
1 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde duygumiray (972 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 168 göst.
19 Aralık 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,234 soru

24,666,657 cevap

367,029 kullanıcı

...