Hanımlar nerden alıyorsunuz memnun musunuz Adapazarında almıştım geçen 2 gün kaynattim bana misin demedi pişmedi bugün alacaktım ama aynı rezilliği yaşamak istemedim size danışmak istedim
BİM A101 ŞOK HANGİSİNİN Kİ GÜZEL RAHAT PİŞİYOR DÜDÜKLÜ KULLANMIYORUM ONA GÖRE ÖNERİ İSTİYORUM
1,512,748 soru
24,673,330 cevap
367,396 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın