0 oy
243 göst.
Diğer kategorisinde (378 puan) tarafından
Kızlar fişini çekip erimesini mi beklicem no frostlarda

2 Cevaplar

0 oy
(19,321 puan) tarafından
No frost buzlanma yapmazki zaten. Fişi çekip silip yeniden takıyorum ben. Şimdiye kadar hiç buz olmadı. 
(378 puan) tarafından
Sağol canım
-Reklam-
0 oy
(4,623 puan) tarafından
No frostta buz olmuyor canım genel de ben fişini çekiyorum boşaltıyorum yicekler çözülmeden karbonatlı ılık su hazırlıyorum silip yerleştiriyorum 
(378 puan) tarafından
Sağol canım

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 160 göst.
11 Mart 2026 Alışveriş-Hediye kategorisinde iiiinciiii (4,957 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 513 göst.
22 Ağustos 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde nurr001 (4,838 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 270 göst.
16 Aralık 2023 Aile & Aşk kategorisinde Yareneda (141 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 455 göst.
23 Ekim 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde Papatym35 (1,191 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,311 soru

24,667,602 cevap

367,073 kullanıcı

...