0 oy
210 göst.
Diğer kategorisinde (1,746 puan) tarafından
Şimdide kaburga altımda değilde göbek deliyiğmde yanlarda daha cok hareket var acaba dönmüşdür göbek deliyimin altında hareleti cok his ediyorum ittiryor sürekli yumru gözüküyo hareketlenimce ama bi türlü anlayamıyorum kolu bacagı nerde  sizler nasıl anlıyosunuz

2 Cevaplar

0 oy
(1,212 puan) tarafından
Hareketlenme.nerdeyse şiddetli tekme ayakları orda demektir böyle uzatmiyormu ayaklarını 
(1,746 puan) tarafından
Gobeyimde duruyorsa ayakları pozisyonu nasıl ola bilir bacağını çaprazmı tutuyi acaba gobek hizasında his ediyorum hareketleri
(1,212 puan) tarafından
Çapraz duruyo olabilir
(1,746 puan) tarafından
Yani hala tersde duruyo ola bilir dimi donmuş olsaydı kaburgalarımda daha fazla hareket his ederdim heralde
(1,212 puan) tarafından
Mide kısmında göğüs altında ayakları olması lazım ki orda çok hareket hisseder gerilme hissedersin
-Reklam-
0 oy
(1,746 puan) tarafından
Annişler bebeynizin kolunu bacagimin nerde oldugunu nasıl anladınız yorum yapin lütfen

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 250 göst.
0 oy
3 cevap 200 göst.
5 Kasım 2021 Diğer kategorisinde Prens-prenses annesi (545 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 591 göst.
0 oy
0 cevap 101 göst.
3 gün önce Diğer kategorisinde Cananim (10 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,245 soru

24,666,759 cevap

367,040 kullanıcı

...