0 oy
211 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
arkadaslar bizim sobayi ilk yakip kapattiktan sonra tekrar oda isinsin diye actigimizda her defasinda pofluyor iceri duman oluyor daha sonra yanmaya basliyor. su an yine oldu bebegim var kapiyi actim biraz havalandi ama az bi koku var zehirler mi

3 Cevaplar

0 oy
(584 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
Soba tam yanmadan icindeki komur bitmeden yatmayin canim nolur nolmaz evin sicakligi yeter sabahta erkenden yakarsin tam yanmadan yatarsan sorun olabilir simdi biraz havalandir ve sobanin yanmasini bekle icinde yanmamis komur kalmasin
-Reklam-
0 oy
(1,826 puan) tarafından
Camı aç canım koku gidene kadar
0 oy
(6,390 puan) tarafından
Bilmiyorum dikkat et yinede post yukqri

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 243 göst.
0 oy
2 cevap 6,081 göst.
1 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 620 göst.
26 Haziran 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Papatya02 (1,800 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 362 göst.
9 Ağustos 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,559 soru

24,670,807 cevap

367,243 kullanıcı

...