Kızlar adetime tam 1 hafta var çok afedersiniz bu ay bayağı değerlendirdik bu sabah peçete ile silinirken çok afedersiniz çok yapışkan akıntı içinde çok çok hafif pembelik gördüm acaba diyorummm Allah'ım yerleşme felan olabilir mi acabaaa
1,512,709 soru
24,672,833 cevap
367,363 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın