0 oy
176 göst.
Diğer kategorisinde (125 puan) tarafından

Kızlar adetime tam 1 hafta var çok afedersiniz bu ay bayağı değerlendirdik bu sabah peçete ile silinirken çok afedersiniz çok yapışkan akıntı içinde çok çok hafif pembelik gördüm acaba diyorummm Allah'ım yerleşme felan olabilir mi acabaaa:):)

1 cevap

0 oy
(2,172 puan) tarafından
Ben anlama o şeylerden inşallah vardır poctun yukarı cıksın deye yazdım
(125 puan) tarafından
Teşekkür ederim canm Allah razı olsun
(2,172 puan) tarafından
Sağol canım cümlemizden
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 273 göst.
10 Nisan 2026 Diğer kategorisinde eslemree (1,826 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 183 göst.
0 oy
1 cevap 270 göst.
+1 oy
0 cevap 84 göst.
7 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde Kadinca_7614687 (4 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,709 soru

24,672,833 cevap

367,363 kullanıcı

...