Bir küçük parça tavuk, biraz kırmızı kapya biber, küçük diş sarımsağı küçük küçük doğradım. Az suda haşladım. Ve biraz robottan çekip yutabileceği boyuta getirdim. Üstüne haşlama suyundan ekledim. Yanına da kızılcık şerbeti yaptım. Hadi afiyet olsun bebişleree
1,512,671 soru
24,672,125 cevap
367,314 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın