0 oy
143 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (86 puan) tarafından

image

ne yapsam ye düşünürken yaptığım bebeğimin akşam yemeğini sizinle paylaşmak istedim belki fikir olur.

Bir küçük parça tavuk, biraz kırmızı kapya biber, küçük diş sarımsağı küçük küçük doğradım. Az suda haşladım. Ve biraz robottan çekip yutabileceği boyuta getirdim. Üstüne haşlama suyundan ekledim. Yanına da kızılcık şerbeti yaptım. Hadi afiyet olsun bebişleree:P

1 cevap

0 oy
tarafından
Afiyet olsun bebisine
(86 puan) tarafından
Teşekkür ederiz
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 242 göst.
0 oy
2 cevap 291 göst.
0 oy
10 cevap 581 göst.
27 Şubat 2021 Diğer kategorisinde Nick.degistim.bende (571 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 461 göst.
24 Nisan 2021 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,671 soru

24,672,125 cevap

367,314 kullanıcı

...