0 oy
137 göst.
Diğer kategorisinde (402 puan) tarafından
Paycell kullanan arkadaşlar yorum yaparmisiniz guvenlimidir ne kadardan beri kullaniyosunuz bende kullanıyorum içinde param var ama içim rahat değil denizbanka kredi borcumdan dolayı hacizim var bu yüzden içim rahat değil paycel e 5 bin kadar para koydum bide nakit çekime kapatıldı bu sorun değilde borcumdan dolayı içim rahat olmuyo tabiri arkadaşlar 

1 cevap

0 oy
(125 puan) tarafından
Ben kullanmıyorum ama eşim kullanıyor güvenilir diye biliyorum canm
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 200 göst.
2 Kasım 2025 Diğer kategorisinde Cankiz16 (286 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 203 göst.
23 Ekim 2025 Diğer kategorisinde Cankiz16 (286 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 430 göst.
19 Ekim 2025 Diğer kategorisinde Cankiz16 (286 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 88 göst.
1 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde Cankiz16 (286 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,709 soru

24,672,833 cevap

367,363 kullanıcı

...