Valla ben kabak tatlısı deniyorum ilk defa bu yaşıma kada risk defa canım çekti …
Kiz bnde annemdeyim oda bize kabak yapti afiyet olsun
Ay çok severim ama tahin olmadan tahinsiz ye öyle daha güzel
1,512,338 soru
24,667,956 cevap
367,096 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın