0 oy
168 göst.
Diğer kategorisinde (3,224 puan) tarafından
Ya kzilar eşim tutturdu yazdiracam tamm dedm ama hiiic cesaretim yok nasıl olacak ömrüm boyunca o direksiyona birtürlü geçmedim ben hep korktum şimdi derslere gidince ne olacak ee ben hiç bisey ama hiç bisey bilmiyorum bastan öğretiyorlarmo

2 Cevaplar

0 oy
(122 puan) tarafından
Cok kolay hic korkulacak bir şey yok yapamayacak bisry değil bende korkuyordum trafikten sonra bi baktim basmışım gidiyorum
(3,224 puan) tarafından
Ya herkes öyle diyo aslında bazı yaşlı teyzelerde bile görüyorum çok takdir ediyorum inş bende alisir hakkıyla ogrenirim
(122 puan) tarafından
Insallah insanın eli ayağı oluyor bi başlarsanız stresiniz kalmaz
-Reklam-
0 oy
(4,603 puan) tarafından
Tabikide baştan öğretiyorlar sakin ol sters yaptıkça olmaz malesef 
(3,224 puan) tarafından
Sakin olmaya calisacm inş bende hakkıyla alırım canm ins

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 577 göst.
18 Ocak 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Esra Perk (41 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 192 göst.
6 Haziran 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Sugra (2,466 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 247 göst.
27 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde Zumra rana (4,675 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,482 soru

24,669,864 cevap

367,196 kullanıcı

...