0 oy
254 göst.
Diğer kategorisinde (1,796 puan) tarafından
Arkadaşım burnundan ameliyat oldu estetik içinn değiL et vardı eti aldırdı. Geçmiş olsuna gideceğim yarına kendisinin çiçeğe alerjisi var geçmiş olsuna eli boş gidilir mi? 

6 Cevaplar

+1 oy
(1,203 puan) tarafından
Çikolata al kiz kahve yanina yersiniz
-Reklam-
0 oy
(187,447 puan) tarafından
meyve sepeti olur kurabiye tabagi olur pjjama takimi olur 
(1,796 puan) tarafından
Meyve götürmek en mantıklısı bedenini bilmiyorum. Kurabiye de yemiyor :D
0 oy
(5,238 puan) tarafından
Bizde hasta görmeye meyve bisküvi meyve suyu süt tarzı şeyler gider
0 oy
(4,928 puan) tarafından

Bizim sülale hasta görmeye giderken bütün tavuk götürürüyor :D nedenini hâlâ anlamış değilim. Biz misafirliğe gittiğimizde pasta baklava alırız siz de imkanınıza göre bir şeyler alın kendisi yemese bile gelen misafirine ikramda bulunur 

0 oy
tarafından
Meyve olur meyve suyu olur 
0 oy
(31,517 puan) tarafından
Şu an yiyebileceği şeyler götürsen daha makbule geçer bence 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 151 göst.
17 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Ygzkaan (70 puan) tarafından soruldu
0 oy
23 cevap 642 göst.
0 oy
10 cevap 685 göst.
0 oy
1 cevap 308 göst.
10 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Nurcan43 (249 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,570 soru

24,670,978 cevap

367,260 kullanıcı

...