Hastaneden imza atıp çıktım bugün sancı hala biraz var ama ilk günler gibi değil çocukları banyo yaptırdım bende dus aldım kahvemi yaptım herkes uyudu insanın evi gibisi yok ya
Afiyet olsun canim
Geliyorum ben
1,512,799 soru
24,673,921 cevap
367,429 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın