Hastaneden imza atıp çıktım bugün sancı hala biraz var ama ilk günler gibi değil çocukları banyo yaptırdım bende dus aldım kahvemi yaptım herkes uyudu insanın evi gibisi yok ya
Afiyet olsun canim
Geliyorum ben
1,512,790 soru
24,673,897 cevap
367,425 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın