0 oy
312 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (26 puan) tarafından
İçeriği iyi değil diyenler var bebeğime bunu veriyorum sağlık ocağı ücretsiz verdi ama doktora söyledim bana ocean veya pedia yaz dedim onların dozu düşük hiç fayda etmez bunu kullanacaksın en iyisi bu dedi kafam karışık bebeğimi riske atmak istemiyorum bilgisi olanlar cevaplarsa sevinirim 

1 cevap

0 oy
(5,597 puan) tarafından
Onlar özel ilaç yazdirmana gerek yok eczane veriyor canim. Malesef iyi değil ben kullandım bir kaç gün bebeğim maf oldu gaz yaptı nurse hayvers d vitamini var onu almıştım öyle rahatladı bebegim
(26 puan) tarafından
Ya kadın illa kullan diyor monovit i
Pediayi devlet karsiliyormus yazmadı
(5,597 puan) tarafından
Baska doktora yazdırabilirsiniz sağlık ocağı ne d vitamini ne de kan vitaminleri malesef iyi degil
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 2,593 göst.
25 Eylül 2022 Diğer kategorisinde Funda6363 (1,095 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 389 göst.
17 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 1,217 göst.
13 Aralık 2019 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 640 göst.
19 Haziran 2019 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Hûzñûn Kralićesi ♡ (1,293 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,448 soru

24,669,278 cevap

367,164 kullanıcı

...