0 oy
187 göst.
Diğer kategorisinde (58 puan) tarafından
Tuvalet eğitimine başlayalı 1 hafta oldu gün içinde tutmayı öğrendi ama öğlen uykusunda ve gece kaçıriyo yatırmadan önce yaptırıyorum gece de uyandırıyorum bı kere yine yapıyo altına tam ne zaman öğreniyolar gece çişini tutmayı 

3 Cevaplar

0 oy
(9,267 puan) tarafından
Alışır bence ya sakın bez bağlama daha çok kacirmaya devameder , ben öyle şey yaşamadım benim oğlan hiç kacirmazdi yaşayan varssa yorum eder inşallah 
(58 puan) tarafından
Yok gündüzlü geceli bıraktırdım bezi
(9,267 puan) tarafından
İyi yapmışsın alışır bence sabır istiyo bu işler
-Reklam-
0 oy
(264 puan) tarafından
Bir ay oldu gece gunduz ayni anda biraktik simdilik gece 1 defa uyandiriyorum bazende gece kendisi.sesleniyor.cisim geldi.diye bence 2 ayda tamamlanacak geceside
0 oy
tarafından
Gece tuvalete alisma olayi hemen hemen 1 seneyi buluyor sık sık sen kaldiracaksin tuvalete
(2,608 puan) tarafından
Sanırım çocukla alakalı ben bilmiyordum meğer çocuk gece çiş yapmiyormus uyandığında yapıyomus ;) neyse gündüz bezi attım hâlen gece tutuyorum ben bir gece işte Alez hasta bezli çarşaf serdim bağlamadim çocuk ilk günden kuru kalktı meğer boşa bir dünya bez parası vermişim kakayi daha üstüne yapıyor yakalayıp lazimliga oturtuyorum öğrenir herhalde sabah cisi üstüne yapıyor sabır gerekiyor aslinda
tarafından
Sabır gerekiyor dediginiz gibide her cocuk bir degil. Tabi
(2,608 puan) tarafından
Evet tanıdıklarin çocuğu var 3.5 yaşında beze yapcam diyor hâlen bez takılıyor her çocuk farklı

İlgili sorular

+2 oy
6 cevap 679 göst.
0 oy
5 cevap 379 göst.
0 oy
14 cevap 818 göst.
26 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Sudenaz (224 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 343 göst.
18 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde Beyzaalp (34 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,635 soru

24,671,552 cevap

367,283 kullanıcı

...