Bende gozum yollarda adetimi bekledim dogum sonrasi 7 gun leke seklinde lohisa kanamam oldu . Bitti.sonra 8 bucuk ay adet olmadi 7. Ayda dr gttim dort bes ay dogum knt hapi tedavisi gorurrsen olursun adet dedi. Ben zaten kilo veremiom diye adet olmak istiyodum sisligim insin diye. Aman dedim kaldin d kntrol hapi hepten kilo yapar diye dizene girersin daha yeni olmus dogurali
1,512,458 soru
24,669,429 cevap
367,171 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın