Kızlar eşim evde yok eve yeni taşındık kombi sıfır takıldı dünden beri dondum.Az önce fark ettim petekler tam ısınıyor sonra bakıyorum ılıklaşmış.Otimatik mi acaba bende tam anlamıyorum ki yaa
1,512,748 soru
24,673,328 cevap
367,394 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın