Benim kızım 17 aylıktı eşimle gittik hastaneye teyzesine bıraktık önce sonra annemle hastanede kaldık biz eşim eve döndü kızımla kaldı sabahta yanıma geldiler hep birlikte eve geldik
1,512,818 soru
24,674,299 cevap
367,442 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın