Kafama ne zaman eserse biz hamsi ciyiz ve tavada çok güzel oluyor ama tavam çizilmiş yapıştırıyor o yüzden kızdım almıyorum maaşı alayım tava Alicam inşallah
Haftada 2 yapıyorz biz kızım hamsiyi çok seviyor genelde hamsi arada da istavrit yapıyorum ben hep tavada yaptım bence de en güzeli tavada oluyor
3 buçuk yıldır evliyim ilk defa bugün balık aldim pazardan yarın yapacam bakslim hiç pisjrmeyi de bilmem
1,512,251 soru
24,666,815 cevap
367,042 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın