Evin dağınıklığını kafama takacak kadar uzun bir ömrüm yok dağılan toplanır sonuçta
Bende öyleydim işe girdim rahatladım akşam bi saat eşimle süpürüyoruz siliyoruz düZenliyoruz yatıyoruz sabah işe gidiyorz akşam geliyoruz ev çiçek çalışmadığım zaman bu yüzden ağlamışlığım bile var çok sinir bozucu
1,512,482 soru
24,669,864 cevap
367,196 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın