0 oy
178 göst.
Diğer kategorisinde (351 puan) tarafından
Merhaba hanımlar 46 gün önce sezaryan doğumun olmuştu 40 güne kadar çok ama çok az akıntılı kanamam olmuştu lekelenme şeklinde ve bugün külodumda leke şeklinde kırmızı kan gördüm sizlerinde öyle olmuşmuydu yoksa adet mi olmuş oluyorum 

2 Cevaplar

0 oy
(255 puan) tarafından
Adet başlangıcı olabilir 
(351 puan) tarafından
İnşallah öyledir teşekkür ederim yorumun için :)
-Reklam-
0 oy
tarafından
Adet ola bilir ben normal doğum yapmisdim 40 imin cikdigi gün adet gordum
(351 puan) tarafından
Anladım çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 370 göst.
0 oy
0 cevap 132 göst.
0 oy
4 cevap 302 göst.
7 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Sinemmto (2,154 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 287 göst.

Kategoriler


1,512,558 soru

24,670,809 cevap

367,243 kullanıcı

...