Kızlar Annelik ne güzel bir şey. Oğlum yeni yeni herşeyi kavrıyor. Hata yaptığında kızarsam anne şaka yaptım deyip öpüyor beni. Ellerimi alnımı yanaklarımı burnumu. İçime sarasım geliyor bu çocuğu ya.
Maşallah ömrü uzun olsun
1,512,591 soru
24,671,148 cevap
367,270 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın