0 oy
519 göst.
Diğer kategorisinde (3,446 puan) tarafından

image

ay valla Pakladim şuan ustumdn yük kalkmış gibi:D yarın yine aynı olacgini bildiğim halde bir rsim çekeyim dedim :D siz nabyonuz 

9 Cevaplar

0 oy
(5,529 puan) tarafından
Tamam kız gördük mutfağını sjsjsj :D 

Afiyet olsunnn ☺️
(3,446 puan) tarafından
Ay kız gör :D ne zorluklarla yaptırdım ne savaşlar çıktı kaynanayla:)
(5,529 puan) tarafından
Ohhh simdide sefasini sürr wpdede paylas sjsjsj ❤️☺️
(3,446 puan) tarafından
He yok ben bitek yaptıkları mi rahatça burda paylaşabiliyorum :)
(5,529 puan) tarafından
Niye cnm ne varki bunda bn bol paylasim yaparim wpde
-Reklam-
0 oy
(4,583 puan) tarafından
Mutfağın çok cici ☺️
(3,446 puan) tarafından
Sağol kuzum ❤️
0 oy
tarafından
Ohhh afiyet olsun canım ellerine sağlık bende  fırına kek attım çay koydum sobada kaynadı birazdan gömeriz ☺
(4,583 puan) tarafından
Baaaaak insanın canını çektiriyor baaaaak:)
(3,446 puan) tarafından
Ay kek deme dün ben yaptım bir tepsi bugün komşum yapmış koca bir tabak kapıdan geri gönderdim ev dolu kek diye :) kek görmek istemiyorum bir süre :)
tarafından
Eserim gel balım beraber olsun ☺❤

Hahahahahahaa ayloş vallahi bende çoktan yapmadım minik kuşumun isteği üzerine yaptım şimdi de gidip geliyor hade anne ne zaman yiyecem diyor ☺
0 oy
(8,152 puan) tarafından

Afiyet olsun canım 

Bende bebemle uğraşıyorum:D


tarafından
Tabiki oldu benim oğlum ben dogurdum becerikli anasi becerdi erkek dogurdu :)))))
(8,152 puan) tarafından
Başlıcam oğlunuza hshshs Müge diyor da aşkım da aşkım onun gibi
Kız verme buna kızını falan yağmur dan ne hayır gördük ki kızına ne Kaynanalik etsin :)
tarafından
Bana gelin olmak herkese nasip olmaz ;) ayrıca nildanin şimdiden hazirlanmasi lazım oglusuma bakacak onun için nildayi iyi egitmem lazım:))))
(8,152 puan) tarafından
Hadi len ordan bakalım berk damat olmak için uygun mu:)))
tarafından
Ben oglusumu verdimde damatliga uygun olup olmaması kusur kaldı:))))
0 oy
(4,603 puan) tarafından
Afiyet olsun ay mutfağa bayıldım tam benim tarzim güle güle kullan bizim anlik çocukları doyurdum eşime yemek yaptım çamaşır katladim azıcık ortalığı da toplasam bitecek gibi ay hiçbir iş yetişmiyor sabahtan beri oturcam diyorum daha nasip olmadj ya
(3,446 puan) tarafından
Sağol kuzum geçen sene yaptırdım iyikide yaptırmışm
0 oy
(6,669 puan) tarafından
Bide bana el at ne var gı
(3,446 puan) tarafından
Ben gebeyimmmm : ) koca göbekle sadece bana kadar vardı:D kaldır totişini
(6,669 puan) tarafından
Aa ne tesadüf bende hamileyim bide dün hastaneden çıktım yatistan
(3,446 puan) tarafından
He kız sanki sen hastaneye yatış verdiler diyordun bebek iyi mi
(6,669 puan) tarafından
İyi canım şükür Cuma kontrol işte
0 oy
tarafından
Mutfağında gözüm kaldı:))
(3,446 puan) tarafından
Tezgah boş olunca gelip gidip seviyorum bende :) sen bide doluyken gör temizle temizle bitmiyo
0 oy
(17,479 puan) tarafından

Temiz mutfak em güzeli :)

image

bende günün keyfini yapacağım inşaallah :)
(3,446 puan) tarafından
Afyt olsun kuzum ❤️
0 oy
tarafından
Oh temiz temiz mutfağın genisyve ferah görünüyor ne güzel benimki biraz küçük ☺️
(3,446 puan) tarafından
Baya daha kiler dolabı falan var bir ucunda buz dolap var o kısım kadraja girmemiş geniş kuzum hamdolsun evi alınca yaptırdım bende küçük mutfak severim buda çok büyük dört tane yemek masası koy yanyana banamsn demez temizliği falanda zor

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 408 göst.
19 Mayıs 2024 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 440 göst.
5 Mart 2024 Diğer kategorisinde huzun_iyidir (8,044 puan) tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 903 göst.
28 Aralık 2023 Diğer kategorisinde Sare-Asel (3,928 puan) tarafından soruldu
0 oy
23 cevap 961 göst.
22 Aralık 2023 Diğer kategorisinde Sare-Asel (3,928 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,228 soru

24,666,599 cevap

367,016 kullanıcı

...