0 oy
134 göst.
Diğer kategorisinde (114 puan) tarafından
Miyomu olup sağlıklı gebelik geçiren varmı acaba 

2 Cevaplar

0 oy
(34 puan) tarafından
Benim ilk gebeliğimde vardı miyom. Gebeliğin ilk başlarında 4 5 cm di sonlarına doğru 15 cm olmuştu. Rahimde oluştuğu yer çok önemli demişti dr. Ben de bebeğe hiç bir zararı olmadı çok şükür. Sadece doğum kanalı kapandığı için sezeryan oldum ve açıkçası zor bir ameliyattı. Aşırı kan kaybı y da rahmin tamamen alınma ihtimali de vardı 2,5 saat sürmüştü ve aşırı kan kaybım olmuştu. Ameliyat sonrası 3 ünite kan takmışlar.
-Reklam-
0 oy
tarafından
Annem, erkek kardeşime hamileyken miyomu vardı, ağrısı oluyordu arada ama kardeş gibi büyümüş içerde:) sagkikli doğdu kardeşim. 6 aylık olunca ameliyat oldu 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 127 göst.
+2 oy
4 cevap 245 göst.
20 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde Merveeeee (355 puan) tarafından soruldu
+1 oy
2 cevap 160 göst.

Kategoriler


1,512,198 soru

24,666,164 cevap

366,986 kullanıcı

...