0 oy
704 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde tarafından

Bu botlardan hangisi güzel sizce ilk attığımı 1000 TL ye aldım ikincisi 1300 TL di aslında onu Alicaktim bilek kısmı biraz sıktığı için almadım 

image

image


15 Cevaplar

+1 oy
(20,164 puan) tarafından
İkisini de sevmedim ben hele ilki çok çok kaba 
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ay ikiside çok kaba geldi canım ya beğenemedim kırılma. 
0 oy
(4,868 puan) tarafından

hiçbiri desem:angel:

0 oy
tarafından
Çok kaba durmuyo mu
0 oy
(2,497 puan) tarafından
İlkini aldım demişsin zaten ama ikisi de çok kaba ya ben beğenmedim canım 
0 oy
(32,625 puan) tarafından
İkiside guzel degil ama illa birini sececeksek ikinci
0 oy
(187,419 puan) tarafından
biraz daha topuklu yokmu
0 oy
(187,419 puan) tarafından

şu alttaki sevimsiz 1299 tl mi :O

0 oy
(1,384 puan) tarafından
Beğenmedim ya kusura bakma 
0 oy
(1,218 puan) tarafından
İkisini de almam ama ikincisi daha iyi 
0 oy
tarafından
Biraz kaba duruyorlar 
0 oy
(5,237 puan) tarafından
Çok kaba canım ikiside sevemedim 
0 oy
(6,669 puan) tarafından
İkincisi biraz çocuksu değil mi kusura bakma da 
tarafından
Evet çocuksu geldi bide bilek kısmı sıktı o yüzden 1 aldım
0 oy
(1,743 puan) tarafından

İkinciye bayıldım resmen :)

tarafından
Bende ilkte onu çok beğendim ama bilek kısmı biraz sıktı bide biraz çocuksu geldi
(1,743 puan) tarafından
Gayet güzel bence☺️
0 oy
(1,716 puan) tarafından
Bir çok güzelmiş canım güle güle kullan. Benim ki de benziyor severek kullaniyorum ben
tarafından
Sağ ol canim sende güle güle kullan

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 302 göst.
12 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Atlaskalbim (9,688 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 304 göst.
7 Aralık 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 495 göst.
21 Kasım 2023 Alışveriş-Hediye kategorisinde Gri Kedi (2,940 puan) tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 690 göst.
18 Ocak 2023 Moda kategorisinde Syma (1,402 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,226 soru

24,666,544 cevap

367,014 kullanıcı

...