0 oy
286 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (2,597 puan) tarafından
Anneler oğlum terleyen bi çocuk. Gece doğalgazı kıssam veya kapatsam 2.5 togda terler mi

1 cevap

0 oy
(741 puan) tarafından
2.5 tog çok sıcak yorgan gibi benim aldığım 1.6 tog ona rağmen çok terliyor ve hemen soğuduğu için hasta oluyor bence sizinki de terler oda sıcaklığı önemli 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 285 göst.
0 oy
2 cevap 346 göst.
11 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Anneyimbennnn (438 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 384 göst.
8 Aralık 2022 Diğer kategorisinde ZelihaAytac (1,319 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 353 göst.
7 Aralık 2022 Diğer kategorisinde Dilaravedila (34 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,590 soru

24,671,131 cevap

367,268 kullanıcı

...