0 oy
632 göst.
Diğer kategorisinde (6,134 puan) tarafından

Ben geç uyandim uykum gelmiyor . Çok nadir olurdaa:D

Siz napiyosunuz neden uyumadiniz? 

11 Cevaplar

+1 oy
(15,743 puan) tarafından

Benim her zamanki halim:woot:

(17,127 puan) tarafından
Napsın hala uy.ızla mücadele ediyor bi kurtulamadık
Tam şebek oldu,bilinçlandıkça daha hoşuma gidiyor zilli
(15,743 puan) tarafından
Ya ne kadar uzun surdu doktor bir seh demiyor mu neden surekli oluyormus
(17,127 puan) tarafından
Kaynımlarda da var biz geçiyor yıne ordan bulaşıyor canım ben gitmezsem bile dükkanı açıyorlar yine bulaşıyor
(15,743 puan) tarafından
Zor ya gecmis olsun cocuk icin daha zor
(17,127 puan) tarafından
Sağ olasın canım
-Reklam-
0 oy
(17,127 puan) tarafından

Her günkü rutın:)

Geç yatıyoruz bız

Kiz uyuyor koca ayı gelir bi saate

Bulaşık çamaşır çalıştırdım takılıyorum oyle 

(17,127 puan) tarafından
Haha canım ♥️
Harekat halında kalmaya çalışıyorum doğuma az kaldı
(6,134 puan) tarafından
Normal miydi ilki . Açılma için son hafta hurma yiyebilirsin . Hayırlısıyla kucağına alirsin inşaAllah
(17,127 puan) tarafından
Evet. Suni sancı ile olmuştu bu sefer inşallah kendi sancımla giderım
Daha erken dimi ? 34 bitiyor bu hafta
Teşekkür ederim ☺️♥️
(6,134 puan) tarafından
Evet evet erken ayına girince yavastan baslarsin fadyasi olur Allah'ın izniyle tek sayıyla ye ☺️
Rica ederim❤️
(17,127 puan) tarafından
İnşallah inşallah ♥️♥️
0 oy
(27,103 puan) tarafından
Uyuyodum tam içim gececekken uyandım. Uyuyamadim
(6,134 puan) tarafından
Gelir yine uykun burda az takıl:)
(27,103 puan) tarafından
Geldi bile ben gittim ☺️ hayırlı geceler
(6,134 puan) tarafından
Hayırlı geceler ☺️
0 oy
(1,651 puan) tarafından
Ben varım canım. Misafirlerim vardı onlar gitti bende oturuyorum eşimde gece vardiyasinda
(6,134 puan) tarafından
Yorulmussundur o zaman. Dinlen bol bol ☺️
(1,651 puan) tarafından
Aynen Canım öyle yapicam ☺
(6,134 puan) tarafından
☺️☺️☺️☺️
0 oy
(1,337 puan) tarafından

Uyku tutmadı kocayla çocukları uyutup köfte yemeğe çıktık :D

(6,134 puan) tarafından
Masallah:)))
0 oy
(2,518 puan) tarafından
Karnim ağrıyor TV ye bakıyorum  uyku var ama uff
(6,134 puan) tarafından
Uykum daha da kacti ya yer sallanıyor sanki :( geçmiş olsun .
(2,518 puan) tarafından
Sağol canım .neresi
(6,134 puan) tarafından
Hatay
0 oy
(113 puan) tarafından
Malesef kendimi bildim bileli erken yatttığımı bilmem. Uzandım telefon ile uğraşıyorum. Canım kahve istedi sütlü bir kahve yapıp yağmurun sesini dinliyerek yudumlucam. ☺
(6,134 puan) tarafından
Oh ne güzel ☺️
0 oy
(11,989 puan) tarafından
cocuk 1 saat önce uyudu eşim de şimdi yatı bende uyumayı düşünüyom
(6,134 puan) tarafından
İyi uykular ☺️
0 oy
(165 puan) tarafından
En sevdiğim vakitler. Balkon, Kahve ve  s...g...r.a
(6,134 puan) tarafından
:)))))
0 oy
(779 puan) tarafından
Buradayım.  Bebeğimi emziriyorum:)
(6,134 puan) tarafından
Bebeler sağolsun :)
0 oy
(268 puan) tarafından
Olmaz olurmu 1 yasindaki oğlum hasta kesintisiz 2 saattir sallıyorum dizimde ilac iğne su fayda etmio ustune 6 aylıktan hamileyim karnim katılıyorum bebek canımı yakio eşim desen uykusuz kaldım uyut dio catlicam resmen
(6,134 puan) tarafından
Allah yardımcın olsun ya hastalık çok zor yeni atlattık sayılır . Rabbim şifa versin
(268 puan) tarafından
Amin bacım allah razi olsun

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 209 göst.
15 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde Nagiiiss (1,851 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 450 göst.
28 Aralık 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 551 göst.
27 Aralık 2022 Diğer kategorisinde Emine&&& (65 puan) tarafından soruldu
0 oy
25 cevap 1,065 göst.
19 Kasım 2022 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,245 soru

24,666,743 cevap

367,040 kullanıcı

...