0 oy
1,061 göst.
Diğer kategorisinde (71 puan) tarafından
Kızlar ya buzluğu delmişim dolabım bozulurmu

16 Cevaplar

+1 oy
(6,090 puan) tarafından
Geçmiş olsun canım. Dolabı kaldır at çöpe. Eti niye bıcakla kaldırdın? Buzluk buz mu tutmuş. Eğer öyleyse bozulmuş zaten :(
(6,090 puan) tarafından
Balım zaten bozulmuş. Onun kar tutmaması lazım ki.
(71 puan) tarafından
Bu akşam ki savunmamı buldum hadi bakalım dolap zaten bozulmuş kar tutuyor derim inşallah yırta bilirim bir yanım da tırsıyor:((
(1,206 puan) tarafından
Servis çağırıp baktırırsa anlaşılır yalan konuşmaya gerek yok bence
tarafından
Kar tuttuğunda servisi çağırmanız lazımdı. Şimdi kullanıcı hatasına girer. Ücret isterler
(2,719 puan) tarafından
Kar tutmasının sebebi kapağının tam kapatılmamasından oluyor onun içini komple boşaltıp fişini çekip buzunu eritip tekrar dize bilirdiniz aslında olan olmuş inşallah servis yapar
-Reklam-
0 oy
(2,497 puan) tarafından
Buzluk nasıl delindi ya 
(71 puan) tarafından
Dolabın buzluk kısmı çok buz ve kar tutuyor e yapışmıştı bende buzu bıçak ile kırınca delinmiş
tarafından
Benim buzlukta öyle olmuştu ben de bıçakla yaptım benimki de delindi şu an bir şey yok gayet iyi kullanıyorum bozulana kadar da kullanacağım yapacak birşey yok
0 oy
(13,351 puan) tarafından
Bıçakla mı yaptın geçmiş olsun artık yapacak biley yok 
(71 puan) tarafından
Buzuldumu cidden yaa
(13,351 puan) tarafından
Eşim zamanında delmiş bozulmuş dolap pert yanı bıçakla becermiş et çıkmıyor diye
0 oy
(11,830 puan) tarafından
Aynn buzluk nasi delindiki okadar kuvvtli donan eti nasi ayirdin buzluktanda cikardin
(71 puan) tarafından
Aslında çıkaramadım öylece duruyor
:((
0 oy
(729 puan) tarafından
O bozulur gaz kacirir icindeki basinc duser  yeni buzdolabi almalisin
0 oy
(1,206 puan) tarafından
Geçmiş olsun veda edebilirsin dolabına 
0 oy
(1,583 puan) tarafından
Çöpe at dolabi
0 oy
(20,950 puan) tarafından
Buzluk kar tutmamali tutuyorsa ayarı bozulmuştur demissn zaten bozulur bu saatten sonra 
(254 puan) tarafından
Benim dolabımda çok kar tutuyor ama no frost değil eski tip dolap
0 oy
(187,443 puan) tarafından
gecmis olsun en az 20 bin girdi
0 oy
(11,989 puan) tarafından
bende öyle yaptım buz tutunca buzları kırayım derken deldim tat götürmedi zaten ondan sonra yeni aldım ben buzdolabı 
0 oy
(14,399 puan) tarafından
Kız nasıl Deldin ineği canlı mi attın dolaba bıçakla mi giriştin....
0 oy
(36 puan) tarafından
gaz kaçırır ama bi tamirciye danışın belki yama gibi bi plastik bişi yapılır bilemedim ki
0 oy
(80 puan) tarafından
Bir şey olmaz kız benimki de buz tutmuştu buzluğu temizlemek için bıçakla buzları temizlerken bir iki çizik falan attım çok derin delik olmadı bende ama hiçbir sıkıntısı yok kullanıyorum 7 yıllık dolabm 
0 oy
tarafından
Ben de buz temizlerken delmistim çöpe gitti yenisini aldık 
0 oy
(3,418 puan) tarafından
Delindiginde hava cikti mi 
0 oy
tarafından
Geçmiş olsun :/

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 248 göst.
28 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Fatma2 (12 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 388 göst.
6 Mart 2023 Yemek-Tarifler kategorisinde Minikkusunannesi (974 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 265 göst.
6 Nisan 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde hanimeli (604 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 97 göst.
16 Ocak 2026 Diğer kategorisinde Aylin7 (307 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,484 soru

24,669,876 cevap

367,198 kullanıcı

...