0 oy
188 göst.
Diğer kategorisinde (1,579 puan) tarafından

Kizlar blender setine ihtiyacım var fiyatlar uçuk bu fiyatı iyi gibi ama markası nasıl sağlam mi bilen kullanan varmı acaba 

image

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Chef pro kullanıyorum çok ama çok memnunum 
-Reklam-
0 oy
tarafından
Annem kullanıyor annem memnun ama ben anneme gidip kulaninca hiç mrmenun kalmadim
0 oy
tarafından
Fakir kullanıyorum ve memnunum birazda şans işi canım bunlar ya

Anneö sinbo kullanıyor senelerdir bozulmadı. Ablam Karaca kaliteli diye aldı 2 seneyi bulmadı bozuldu 
0 oy
tarafından
Karacanın kullanıyorum 2 senedir. Memnunum. Bu markayı ilk kez duyuyorum. Elektronik aletler biraz şans işi bence. 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 330 göst.
0 oy
20 cevap 640 göst.
28 Ekim 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 102 göst.
21 Ağustos 2024 Güzellik-Bakım kategorisinde Glcnm (403 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 355 göst.
5 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde duygumiray (972 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,683 soru

24,672,268 cevap

367,325 kullanıcı

...