0 oy
162 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Bu durumun normal olduğunu düşünüyorum saat başı emziriyorum o yüzden 2-3 saat ara verdiğim gibi olmuyor bana yetersizmişim gibi hissettiriliyor sık emzirince sütü arttıran önerileriniz varsa..

1 cevap

0 oy
(16,111 puan) tarafından
Bisey demisti bi doktor bende buna inaniyorum. Du bardakmi daha cok dolar yoksa bos bardakmi. Tabiki bos bardak daha cok dolar :)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 240 göst.
21 Kasım 2022 Diğer kategorisinde Cat_mom (22 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 172 göst.
9 Ağustos 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde 04 (44 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 496 göst.
9 Ağustos 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde 04 (44 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 297 göst.
27 Ocak 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde aysegulayse (15 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,779 soru

24,673,685 cevap

367,414 kullanıcı

...