0 oy
158 göst.
Diğer kategorisinde (58 puan) tarafından

10 bine ev yok resmen, deprem öncesi evler bile 12 o evlere oturmak istemiyorum doğal olarak 
1+1 aparat 8-9.
2+1 normal bir daire 15 bin.
3+1 20
Kafayı yemelik.
Nasıl vercez bu kiraları ev arıyorum ama çok pahalı

Resmen bizidr fazla kira ya vermek için çıkarıyolar bi anda 15 - 20 bin bize yapamayacakları için bizi çıkarıp o fiyattan verecekler. 
Taşınmamız bize 30-40 bine bulacak evi boyatamayacağım mesela çünkü keyfi çıkarılıyoruz hiç bir sebep yok çıkacağımıza dua etsinler bide boya badana yapamam 

1 cevap

0 oy
(1,920 puan) tarafından
Başka nereye bakiyosnz
-Reklam-

İlgili sorular

+1 oy
27 cevap 776 göst.
0 oy
1 cevap 253 göst.
9 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Toprakeva (16 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 968 göst.
12 Haziran 2023 Diğer kategorisinde sebnem77 (1,119 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 169 göst.
11 Haziran 2022 Diğer kategorisinde Zelis38 (16 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,332 cevap

367,397 kullanıcı

...