Bende evdeydim oglumu 5 yasinda direk anaokuluna verdim. 4 yasindayken haftada 2 gun yuzme kursuna goturdum. Onun harici hep birlikteydik ama ben evde etkinlik vs yapardim. Sitede arkadasimiz var, ailemle sık sık gorusur ve haftasonu tiyatroya vs giderdik. Yani hep evde degildik
1,512,812 soru
24,674,101 cevap
367,434 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın