0 oy
185 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (385 puan) tarafından
Kuzenım ıcın soruyorum hanımlar 7aylık oğlu var emzırıyor . 16 ekımde adet olmus 7-8 gun sürmüş bugün akşam üstü camurumsu lekelenmesı olmuş baya gelmış . Şüphelenmeli mi dıger adet gününü mı beklesın 

2 Cevaplar

0 oy
(1,800 puan) tarafından
Adeti bittikten 4-5 gün sonra leke gelmiş hamilelik olması pek mümkün değil ara kanama ya da ovulasyon kanaması olabilir 
-Reklam-
0 oy
tarafından
Geçen bende de oldu ama kan geliyordu adetim bitti üç gün sonra yine başladı iki gün kan geliyordu şimdi koyulasti anlamadım gitti ilk defa başıma geldi karın ağrısı bel ağrısı da var randevu aldım bı kontrole gitcem 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 247 göst.
4 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde M.K. (2,928 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 295 göst.
13 Mayıs 2026 Cinsel Yaşam kategorisinde ddd (2 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 166 göst.
10 Nisan 2026 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Mutluu annee (1,287 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 574 göst.
26 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde Miniminnak (5,110 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,562 soru

24,670,838 cevap

367,250 kullanıcı

...