+1 oy
472 göst.
Diğer kategorisinde (589 puan) tarafından

Kızım anaokuluna gidiyor yarın okulda kutlamalar olacakmış. Öğretmeni istemedi ama biz de böyle bişey yapalım dedik ♥️

image

5 Cevaplar

+1 oy
tarafından

Çok güzel olmuş yaa ☺️ ne mutlu bize 100. Yılı gördük daha nice nice yüzyıllara inslalah güzel ülkem <3:)

(589 puan) tarafından
Aminnn inşallah ♥️ çok teşekkür ederim
(65,020 puan) tarafından
aminn insallah canim
-Reklam-
0 oy
(187 puan) tarafından
Çok güzel olmuş ❤️
(589 puan) tarafından
Teşekkür ederim ♥️
0 oy
(5,507 puan) tarafından

Çok güzel olmuş.<3

(589 puan) tarafından
Teşekkür ederim ♥️
0 oy
(1,783 puan) tarafından

Bende mı yapsam ya :D suan özendım

(589 puan) tarafından
Çok eğlenceli geçiyo süreç. Valla yaparken bende mutlu oldum. Yapın bence ♥️
0 oy
(65,020 puan) tarafından
ben sinif anasiyim ogretmen bayrak bakon aldirdi çocuklara da kirmizi beyaz giydirin dedi küçük gosteri yapacaklar kizim cok heyecanlı evime.astim bende bayrağımizi Rabbim indirmesin ezansiz bayraksiz birakmasin bizi 
(589 puan) tarafından
Aminnn ♥️

İlgili sorular

+10 oy
7 cevap 502 göst.
29 Ekim 2025 Diğer kategorisinde Atlaskalbim (9,736 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 149 göst.
21 Ekim 2024 Diğer kategorisinde Yigidinannesi (596 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 280 göst.
7 Ekim 2024 Diğer kategorisinde hayal20 (5,470 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 689 göst.
28 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Oglumveben (3,526 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,334 cevap

367,397 kullanıcı

...