Kızım anaokuluna gidiyor yarın okulda kutlamalar olacakmış. Öğretmeni istemedi ama biz de böyle bişey yapalım dedik ♥️
Çok güzel olmuş yaa ☺️ ne mutlu bize 100. Yılı gördük daha nice nice yüzyıllara inslalah güzel ülkem
Çok güzel olmuş.
Bende mı yapsam ya suan özendım
1,512,748 soru
24,673,334 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın