0 oy
238 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (55 puan) tarafından

image

kullanan arkdşm varmi  nasıl acaba çekimi falan

3 Cevaplar

0 oy
(1,824 puan) tarafından
Ben kullanıyorum canım iyi
(55 puan) tarafından
Cok sevindim ya alacam kararsız kalmştm
(1,824 puan) tarafından
Hem hafif hem rahat
(55 puan) tarafından
Çekimi iyi demi eşim seçmiş hediye için kötü çıkarsa alma dersem bozulur tripli adam,:)
(1,824 puan) tarafından
Evet iyi canım
(55 puan) tarafından
Teşekkürler:)
-Reklam-
0 oy
(894 puan) tarafından
Annemin bundan çok iyi çekiyor 
(55 puan) tarafından
Ya çok şükür eşim almış hediye bunu seçmiş kötü çıkarsa üzülrdüm:)
(894 puan) tarafından
Hayırlı olsun gülerek kullan :))
(55 puan) tarafından
Teşekkürler:)
0 oy
(8,156 puan) tarafından
Aynisi karacanin kullaniyom super
(55 puan) tarafından
Güle güle kullan:) sevindim ya güzelse

İlgili sorular

+3 oy
1 cevap 232 göst.
0 oy
2 cevap 262 göst.
13 Aralık 2024 Diğer kategorisinde Sevgiii (132 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 98 göst.
22 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde Esra1212 (267 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 506 göst.
12 Haziran 2024 Diğer kategorisinde duygumiray (972 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,216 soru

24,666,322 cevap

367,000 kullanıcı

...