Elbise degılde fiyat baya abartıymıs
Bence de düğünlük. Bunu nişanda giyersen düğüne ne giyeceksin
Gorumcen gıyse anca olur yanı cok fazla cok abartılı
1,512,559 soru
24,670,805 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın