0 oy
119 göst.
Kültür-Sanat kategorisinde (889 puan) tarafından
Hanımlar yerde iz bırakmayan mop tavsiyesi istiyorum fiyatı abartı olmasın ama dandik bişi de olmasın pişman olmak istemiyorum 

2 Cevaplar

0 oy
(9,528 puan) tarafından
Klasik Vileda kullanıyorum. Bezini mahminin paspasini aldım çok memnunum 
-Reklam-
0 oy
tarafından
Vip Ahmet diye geçen bitane var onu kullanıyorum memnunum ama pahalı 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 622 göst.
22 Temmuz 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde GSmsl (853 puan) tarafından soruldu
+1 oy
1 cevap 151 göst.
0 oy
3 cevap 327 göst.
4 Ocak 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 905 göst.
24 Nisan 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,352 soru

24,668,124 cevap

367,111 kullanıcı

...