0 oy
239 göst.
Moda kategorisinde (498 puan) tarafından
Kızlar bizim ev sobalı ve yeni bina .Gerçekten çok zor ısınıyo.Bebegimde 9 aylık .Ne tarz bir uyku tulumu önerirsiniz ve nerden alabilirim?

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Lcw in güzel biz kullanıyoruz 2.5 tog oğlum geçen sene ck seviyordu bu sene uyuduktan sonra giydiriyprum
-Reklam-
0 oy
tarafından
Daha yeni gardropstan sıfır etiketli aldim bugün geldi lc waikiki çok güzel 2.5 tog bizim evimizde sobalı ve kızım hiç üstünü örtmediği için aldim bu yıl mecbur 
tarafından
Hade yaaa ☺ ama çok güzel geldi ilk defa aldim ve çok beğendim bakalım inşallah kızım da beğenir uyur rahat eder ☺
(1,388 puan) tarafından
Bnmmki giyerde yeni geldi yıkadım kurusun giydircem malum havalar soguk
tarafından
Evet evet benim de aha şimdi çıktı makineden bugün geldi bizim de ☺ kurutmaya atmayayım dedim yazıktır
(1,388 puan) tarafından
Valla bende yok kurutma olsa atardım :) dışarı astım yarın giydiririm heralde
tarafından
Güle güle sağlıkla giysin kuzucuk canim sen hangi renk aldın ☺

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 377 göst.
28 Kasım 2023 Aile & Aşk kategorisinde Birhilall (3,104 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 353 göst.
19 Kasım 2023 Alışveriş-Hediye kategorisinde Miss.namaless (1,984 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 283 göst.

Kategoriler


1,512,202 soru

24,666,177 cevap

366,986 kullanıcı

...