0 oy
329 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (503 puan) tarafından

Baş parmağında birkaç gündür bu leke var yanık izine benziyor fakat yanma vs olmadı. Elini emerken ya da ıssırırken yapmış olabilir mi kafama takıldı var mı başına gelen ?

image

6 Cevaplar

0 oy
tarafından
Emme ya da ısırmaya hiç benzemiyor. Yanık bu
(503 puan) tarafından
Bende ona benzettim fakat yakmadı ki hiçbir yerde nasıl oldu aklım almıyor
-Reklam-
0 oy
(1,345 puan) tarafından
Dogum lekesi gibi  Sonra dan oluşuyor leke . Bende omuzumda oldu 15 yasinda iken
(503 puan) tarafından
Allah Allah sonradan oluşur mu öyle ya .Teşekkür ederim cevabınız için
0 oy
(443 puan) tarafından
Yanık lekesi gibi 
(503 puan) tarafından
Nasılsın yakti acaba sürekli gözümün önünde. Teşekkürler cevabınız için
0 oy
(5,191 puan) tarafından
Emmişte morartmış gibi duruyor 
(503 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım cevabın için
0 oy
(5,441 puan) tarafından
Yaniga benziyor sobalı bir yere falan gittiniz mi yada bir yerde yakmış olabilir 
(503 puan) tarafından
Gitmedim canım sürekli gözümün önünde hayret ettim doğrusu. Teşekkür ederim cevabın için
0 oy
tarafından
Yanik gibi duruyor 
(503 puan) tarafından
Oy kuzum kıyamam ki nerde yaktı acaba gözüm hep üstündedir halbuki.Tesekkur ederim cevap için

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 677 göst.
0 oy
6 cevap 580 göst.
13 Kasım 2022 Aile & Aşk kategorisinde Ftmh (368 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 5,309 göst.
15 Ekim 2019 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde 2KizAnnesi (420 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,750 soru

24,673,348 cevap

367,397 kullanıcı

...