Baş parmağında birkaç gündür bu leke var yanık izine benziyor fakat yanma vs olmadı. Elini emerken ya da ıssırırken yapmış olabilir mi kafama takıldı var mı başına gelen ?
1,512,750 soru
24,673,348 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın