0 oy
611 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
pazar gunu bitmesin istiyorum :))

18 Cevaplar

0 oy
(1,511 puan) tarafından

Değilim :( ne çabuk geçiyor hafta sonu. Yarın sabah yine iş başı :D

tarafından
aynen is basi olmasa da hic hazir degilim :)
-Reklam-
0 oy
tarafından

Evet hazırız Bi an önce gelsin pazartesi sonra hemen cuma olsun :D

tarafından
sakin ol bune hiz bacim nereye yetisiyorsunuz :)
tarafından
Haftasonuna yetisiyorum hafta içi canım çıkıyor:))))
0 oy
(5,191 puan) tarafından
Hazırım inşallah yağmurlu bir gün olmaz ama ☺️
tarafından
rahmet rahmet :)
(5,191 puan) tarafından
Evet rahmet ama birde küçük kızım var yürüyerek götürmek zor oluyor ☺️☺️
0 oy
(17,490 puan) tarafından

Çalışan anneler sormak lazım :) 

0 oy
(187,463 puan) tarafından

aay yok hava buz gini yagmur bitmiyo sabah okul var :wassat:

0 oy
(9,425 puan) tarafından
Ne pazarın ne pazartesinin farklı bı yönü yok diğer günlerden benim için ☺️
0 oy
(16,110 puan) tarafından

Neyseko oyle bi derdim yok. Gunler hep ayni :D koca derdi yok okula giden bebe yok

0 oy
(7,514 puan) tarafından

Ayy sabah erken kalkıp kızı okula göndermek o güzel uykumu bölmek çok zor oluyor :dizzy: 

tarafından
Fakiiiiiiiiiiiiiiiiiirrrr
(7,514 puan) tarafından
Aha epedyir fakiiiiirr dozumu almamiştım saol saol
tarafından
Fakiiiiiiiiiiiiiiiiirrrrr
0 oy
(6,134 puan) tarafından

Bazen hangi günde olduğumuzu unutuyorum:Dne çalışıyorum ne okula giden çocuğum var iki bebekle monotonluga devam :D

(6,134 puan) tarafından
İşte onu iki tane düşün iki bezli bebe her günüm aynı her günüm zorr:))
tarafından
Valla seni medeni cesaretinden dolayı tebrik ediyorum ikinci çocuğu yapabılmeyı göze almışsın ben tekiyle huni takacagım
(6,134 puan) tarafından
Teşekkürler :))) ben o huniyi çoktaaann taktımm :) az önce kızım koltuga çişini yapgi ve altında bez vardı :))
tarafından
Ayy valla senin gibi anaların hakkı ödenmez
(6,134 puan) tarafından
Ya teşekkür ederim ☺️☺️❤️
0 oy
(2,496 puan) tarafından
Bana her gün pazar ye iç yat :D
0 oy
(13,008 puan) tarafından
Değilim yaa çok yorgunum uykusuzum hata sabah oglumj okula götürmem uyusun.ztn anaokuldur öğretmeni izin verdi.bir güzel uyucaz cumartesi Pazar yani bugün ve dün kuzenimde dugundeydik.halay çekmekten  ayak parmaklarım su toplamis tabanlarim ağrıyo.o kdr kişi damat evinde kaldı kalabalıktan çocuklarım uykusuz kaldi
0 oy
(14,278 puan) tarafından
Bombe gibi hemde :) hafta sonu nu sevmiyorum ben ya hafta içi candır 
0 oy
(5,792 puan) tarafından
Heer gunum aynı oldugy için gunlerı bıle farkedemıyorum bazen
0 oy
(1,709 puan) tarafından

Hayır hiç hazır değilim sabah erken eziyet ya tam uykunun güzel oldugu saatler :ermm:

0 oy
(31,566 puan) tarafından
Hafta sonu da ise gittim sanki yarın iş yok gibi düşünmek istiyorum:(
0 oy
(5,587 puan) tarafından
Ayy çok hazırım. Kızım okula gitsin de biraz duvara bakayım boş boş :D 
0 oy
tarafından
Kontrol var zaten hazır olsak da olmasak da hazırız☺️
0 oy
(435 puan) tarafından
Ayy sabah drama kursumuz var oğlende okul başlıyor yarın ola hayrola

İlgili sorular

+3 oy
11 cevap 719 göst.
17 Eylül 2025 Diğer kategorisinde Sumisaliii (1,894 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 393 göst.
17 Haziran 2022 Diğer kategorisinde Nalankt (2,109 puan) tarafından soruldu
+1 oy
4 cevap 576 göst.
8 Mart 2025 Astroloji & Burçlar kategorisinde Casperiye (11,828 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,765 soru

24,673,443 cevap

367,406 kullanıcı

...