0 oy
1,560 göst.
Diğer kategorisinde (6,134 puan) tarafından

Evett napiyosunuz bakalım ☺️yine bu saatte uyuyan kızım uyanmasın diye dua ediyorum :D küçüğümde ayağımda sallıyorum uyandı da :ermm: vee tabiki acıktım :Dsizin anliklar nerde<3

15 Cevaplar

0 oy
(4,603 puan) tarafından
Yemek yedik çay içtik ev dandini yarina misafirim var kalkabilirsem mutfağı ve evi toplayıp yaticam inşallah
(6,134 puan) tarafından
Ay hiç bu saatte iş yapamam diyecektim ki birazdan kalkıp kıyafetleri yerleştirmek zorunda olduğum aklıma geldi :)))
-Reklam-
0 oy
tarafından

Ahahah Zeynep şimdi uyandı. Koridorda oturduk sarılıyoruz kendine gelmesi için:) bugün planladığım hiç bir şeyi yapamadığım için mutsuzuumm. Sana kötü haber o bebe uyanır  :D

(6,134 puan) tarafından
Uyudu çok şükür biri devam ediyorum işime :) yarına benim başka isim var işte annemgile geçecem:)
tarafından
Ahahah hepimiz de ayrı gezme derdi desene :)
(6,134 puan) tarafından
Ay yok benim gezme olmuyor cikiyorum dışarıya çapraz mahalleye girdimmi sonu annemler sjssj . Yarın koltuk yıkama için gelecekler de eşim komple evde. Gönderiyor :)))
tarafından
Ay ne güzel ayol. Annemle aynı şehirde aynı mahallede oturmak ne güzel olurdu ^^
(6,134 puan) tarafından
Güzel tabi kismetliyim bu konuda :)
0 oy
(9,528 puan) tarafından
Ben de küçük oğlumu yatırmaya geçtim. Bir saatte anca uyuyo zaten. Sonra da büyük oğlumu yatırır ben de yatarım. Ailecek hasta olmuşuz. Basım çok kötü. İlaç da içemiyorum emziriyorum diye. Öyle mahvoldum bugün valla
(6,134 puan) tarafından
Çok geçmiş olsun bende çocuklar hasta olmasın diye dua ediyorum ya biz yine idare ediyoruz
(9,528 puan) tarafından
Ay ben de az önce eşime onu dedim. Hasta olmak çok kötü ama çocukların olması daha kötü. Hele büyük oğlum bir öksürüyo. İçim gidiyor valla
(6,134 puan) tarafından
Doğru valla rabbim şifa versin inşallah
(9,528 puan) tarafından
Amin inşallah.. tüm hastalara şifa versin
(6,134 puan) tarafından
Amin inşallah
0 oy
(15,831 puan) tarafından

Esim düğüne gitti bizde de durum bu  :)

Topragiyla oynuyor yapma dedikçe  :)

(6,134 puan) tarafından
Yapma diyince daha çok yapıyorlar zaten :)
(15,831 puan) tarafından
Aldım çiçeği kendi çıktı oturdu sehpaya ahaha  :D
(6,134 puan) tarafından
:)))) durmuyorlar ya
0 oy
tarafından
Çok başım ağrıyor kahve keser mi acaba dedim neskafe içiyom.. Mutfağa kapattım kendimi çocuklar tv izliyor. Baş ağrısına çözümü olan yazsın Allah aşkına
tarafından
Kuzu vala dün manyak diş doktoru zaten acımaz diyerek kanalın ikinci seansın anestezisis yaptı aklım çıktı ilk defa iki parol attım da öyle durdum normalde ilaç dahi içmem ama mecburdum baş ağrısını çekersin bişey olmaz içme sen :) bebisi unuttum ya ben
tarafından
Ayy diş fena bilirim. Öncekinde diş yüzünden bi günde 7 parol içmişliğim var. Hastaneyi birbirine kattım da öyle tedavi ettiler. Nasıl anestezisiz yapar yaa sen niye izin verdin
tarafından
Ya canim kanalı açmıştı zaten hiç ağrım da yoktu ilkinde zaten sadece dolgu olucak acımaz diyerek anestezisix yaptı aklım çıktı doktor adrenalinsiz anestezi için onay vermişti hayır devlet falan olsa bide özel klinik deli oldum
tarafından
Senin ağrı eşiğini nerden biliyo da acımaz diyo. Gitme bi daha oraya
tarafından
Çok iyi bir doktor aslında sanırım tahmin etmedi
0 oy
tarafından

image

temizlik yapıyorum oğlan kaynim istemiş onun yanına indi 


Arka mahallede kına var sesten korkuyordu kucagimdan inmiyodu aşağı inince bir kahve icem bari dedim


Kına bitmeden uyumaz sanırım.bakalim

(6,134 puan) tarafından
Afiyet olsunn☺️
tarafından
Kaynanam oglanida doyurmuş daha ne isterim sjsj

Oğlan gelmiyordu kayinvalidr gel al dedi dedim kayinpeder torun torun torun diyordu biraz baksın ne yapayım sjsj
(6,134 puan) tarafından
Ne güzel ya maşallah dinlen :)
0 oy
(435 puan) tarafından

Yemek yapıldı namaz kılındı bebiş uyutuldu koca erken geldi yatıyor uyanırsa yemek yices şimdilik uzandım oğlanlarla tv izliyoz:D

(6,134 puan) tarafından
Oh ne güzel uyandı benimki de :))
(435 puan) tarafından
Kolay gelsin canım :))
(6,134 puan) tarafından
Sağol :))
0 oy
(39,737 puan) tarafından
Büyükler uyudu bebemi sallıyorum kalkıp bı helva kavuracam kendime kaç gündür canım istiyordu sonunda bugün yiyebilecem
tarafından
Aayy abla bana da yollaaa. Un helvası mııı
(39,737 puan) tarafından
Yok canım irmik un helvası hiç denemedim topaklanir diye korkuyorum yapmıyorum
tarafından
Ay abla be. Ben de un helvasını tutturamıyorum:D irmik çok güzel olur ama un helvası hem kavurnak uzun sürüyor hem de topaklanıyor:D
(39,737 puan) tarafından
O yüzden irmikle devamke :D
(6,134 puan) tarafından
Afiyet olsun şimdiden
0 oy
(19,923 puan) tarafından
Annemden yeni geldim tosbik gün boyu oyun oynadı yoruldu uyuttum şimdi kahve yapicam eşimi bekliyorm öyle çok şükür güzel geçti günümüz ☺️
(6,134 puan) tarafından
Ne güzel ☺️ benimkiler de uyandı maalesef :))
0 oy
(14,399 puan) tarafından
Çay iciyom. Eşim çocuklara oyuncak yapmış canga tarzı tahtalar kesmiş onlarla oynuyorlar bende hayran hayran evimin 3 erkeğini izliyorum :D
(6,134 puan) tarafından
Maşallah ne güzel ☺️benim miniklerde uyandı gecemiz uzun :))
(14,399 puan) tarafından
Benimkiler öğlen uykusu uyudular.aksam.gec uyurlar 11 12 de uğurlar
(6,134 puan) tarafından
Oğlumun düzeni böyle benimde sıkıntı yok birszfan gece uykusuna geçer inşallah amaa büyügun bir düzeni yok bugünde öğlen uyumadı mesela akşam uyudu uyandı huysuzlugu tuttu:(
0 oy
(8,378 puan) tarafından

Normalde ki uyku saatimiz geçti büyük oğlumun saçlarını kestik banyo vs e ona yaptırmışken miniğimi ihmal eder miyim ona da yaptırdık yatırdık yemek yicez geç kaldık bu gün olsun haftasonu zaten sonrada takılırız  bakarız birşeyler ya birşeyler izleriz ya oyun oynarız:)

(8,378 puan) tarafından
Ay ısınma zor oluyor dimi:(  bahçe var mı :)

Gelirim bank :)
(6,134 puan) tarafından
Aynen bahceside var buyrun gel valla :) ısınmasi çok güzel aslında sürekli yanar halde tutunca tabi tek oda ısınıyor kapı açıldı mı kutup oluyor:))))
(8,378 puan) tarafından
Hahah :) teşekkür ederim canım benim ❤️ olsun sobanın başında oturmak çok güzeldir :)
(6,134 puan) tarafından
Öyle tabi ☺️ rica ederim ☺️❤️
(8,378 puan) tarafından
❤️❤️❤️❤️❤️
0 oy
(1,203 puan) tarafından
Kizla.uğraşıyorum ne cay ne kahve icebildim valla guatrim aziyor diye kafain yasak bitki cay yapcaktim kiz uslu durmuyor halinin üstüne attim uykusu var hem mirildaniyor yatakta emerken kendini düşürecek yerinde durmuyor onu gozlemekle gece ederiz ARTIK babasi gelir anca uyur gece yarisi kalkar sabah namazın da tekrar uyanir ARTIK uyumaz YARIN da öyle geçer pitir pitir 
(6,134 puan) tarafından
Çok zor bu bebeler Allah bize sabır versin:))
0 oy
tarafından

İlk defa tek başıma turşu yapıcam inşallah :D

image

(6,134 puan) tarafından
Kolay gelsin ☺️
tarafından
Teşekkür ederim Allah razı olsun
(6,134 puan) tarafından
☺️☺️☺️☺️
0 oy
(17,484 puan) tarafından

Kayınvalidemdeyiz çay içiyorduk oğlumu emzirmeye girdim odaya burada takılıyorum :)

(6,134 puan) tarafından
Buraya girmeden de duramıyoruz ki :)
(17,484 puan) tarafından
Tel aldım oğlumun yanına gelirken eşim diyor al al bak bakayım ne dedikodular var :))
(6,134 puan) tarafından
Valla buna da bişey demesinlsr :)
0 oy
tarafından

image

cocuklarim uykuda eşim işte bende TV izliyorum
(6,134 puan) tarafından
Oh afiyet olsun ☺️

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 781 göst.
9 Ocak 2024 Diğer kategorisinde 241224 (6,134 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 2,445 göst.
14 Aralık 2023 Diğer kategorisinde 241224 (6,134 puan) tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 673 göst.
6 Aralık 2023 Diğer kategorisinde 241224 (6,134 puan) tarafından soruldu
0 oy
19 cevap 2,164 göst.
17 Kasım 2023 Diğer kategorisinde 241224 (6,134 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,544 soru

24,670,641 cevap

367,234 kullanıcı

...