0 oy
145 göst.
Diğer kategorisinde (1 puan) tarafından
Kızlar anormal gebelik yaşadım  kurtaj oldum 33 gün oldu ama adet olmadim arada adet olcakmis gibi ağrım oldu adet olcam dedim ama hala olmadim bu normalmi 

1 cevap

0 oy
(1,215 puan) tarafından
Ben kürtajdan 52 gün sonra adet olmuştum. Sıkıntı yapma olursun :) geçmiş olsun 
(1 puan) tarafından
Baya stres yaptım hamilemiyim niye olmuyorum diye sabah akşam onu düşünüyorum:)
-Reklam-

İlgili sorular

+1 oy
2 cevap 290 göst.
0 oy
5 cevap 227 göst.
4 Ekim 2022 Diğer kategorisinde yılmaz. (307 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 393 göst.
10 Eylül 2022 Diğer kategorisinde YAVRULARIMM (4,047 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 243 göst.
21 Mayıs 2022 Aile & Aşk kategorisinde Sultaney (166 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,338 cevap

367,397 kullanıcı

...